فرستادن چت واتس اپ از آی او اس به اندروید

واتس اپ سرانجام می تواند داده های چت را بین آی او اس و اندروید منتقل کند

جیتوپیا-دنیای فناوریريا، پس از چندین هفته شایعه سرانجام واتس اپ امکان انتقال محتوا و سابقه پیام ها را بین اندروید و آی او اس فراهم کرد. این ویژگی امروز به طور رسمی در جریان رویداد “آنپکد” سامسونگ اعلام شد. گلکسی زی فولد ۳ و زی فلیپ ۳ اولین دستگاه هایی هستند که این اجازه را می دهند.

این ویژگی به تدریج در دستگاه های سامسونگ در اندروید ۱۰ یا بالاتر عرضه می شود و در نهایت در هفته های آینده به همه دستگاه های اندروید و آیفون دیگر می رسد. هیچ محدوده زمانی مشخصی برای این گزینه جدید وجود ندارد اما به نظر می رسد که سامسونگ برای حفظ انحصار خود دست به کار شده است به این امید که سرانجام کاربران آیفون را متقاعد کند که به سامسونگ مهاجرت کنند. واتس اپ مشخص نکرده است که کاربران اندروید چه زمانی می توانند داده ها را به آیفون منتقل کنند.

انتقال چت ها زمانی امکان پذیر است که هر دو دستگاه آی او اس و اندروید از طریق کابل USB-C به کابل لایتنینگ وصل شوند (که به راحتی با تمام آیفون های مدرن این امکان موجود است).

واتس اپ از زمان ایجاد که بیش از یک دهه پیش انجام شد به یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در جهان تبدیل شده است. تعویض گوشی هوشمند به این معنی است که کاربران باید از حافظه محلی پشتیبان تهیه کنند تا پیام ها ، تصاویر ، چت ها و یادداشت های صوتی در دستگاه جدید بازیابی شوند ، اما هرگز امکان انتقال داده ها بین سیستم عامل ها وجود نداشت.

مطالب مرتبط  واتس اپ ویژگی تصاویر و ویدیو محو شونده را به اپلیکیشن اضافه کرد

مطلب پیشنهادی

واتساپ

انتقال اطلاعات چت واتس اپ از آی او اس به سامسونگ فعال شد

جیتوپیا– دنیای فناوری، ماه گذشته در روز رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی زدفولد ۳ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *