اخبار واتس اپ - جیتوپیا

واتس اپ توضیحات جدیدی در مورد پذیرش شرایط حریم خصوصی ارائه داد

به گزارش جیتوپیا واتس اپ توضیح داده است که چگونه با حساب کاربرانی که شرایط حریم خصوصی به روز شده آن را نمی پذیرند رفتار خواهد کرد.

برای کسانی که ترجیح می دهند شرایط به روز شده واتس اپ را نپذیرند برنامه همچنان اعلانی را برای پذیرش شرایط حفظ حریم خصوصی جدید نشان می دهد. پس از گذشت چند هفته کاربران یک یادآوری مداوم را مشاهده می کنند.

تا زمانی که کاربران درخواست پذیرش حفط حریم خصوصی به روز شده و جدید را نپذیرند برنامه واتس اپ به حالت عملکرد محدود تغییر حالت می دهد. در این حالت  کاربران نمی توانند به لیست گپ خود دسترسی داشته باشند. در صورت دریافت چت آنها می توانند از طریق اعلان های خود آن را باز کنند و همچنین به آنها پاسخ دهند. هرگونه تماس صوتی و تصویری ورودی نیز می تواند دریافت شود.

حفظ حریم خصوصی واتس اپ - جیتوپیا

 

واتس اپ تاریخ دقیق هیچ کدام از این رویدادها را تعیین نکرده است و به ظاهر بر اساس کاربران متفاوت خواهد بود. همچنین مشخص نیست که تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت ماه) که قبلاً ذکر شد همچنان معتبر است یا خیر.  واتس اپ تنها اطمینان داده است که حساب ها را حذف نخواهد کرد. با این حال اگر شرایط را قبول نکنید برنامه بعد از چند هفته به خوبی قبل نخواهد بود.

در اوایل سال جاری واتس اپ شرایط خدمات حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرد که دارای ابهاماتی بود. این شرکت از آن زمان قسمت قابل توجهی از این شرایط را به اطلاع کاربران رسانده است که اصطلاحات جدید در واقع برای آنها چه معنی دارد.

مطالب مرتبط  باگ جدید، مقصر کاهش فالوورهای اینستاگرام

مطلب پیشنهادی

واتساپ

انتقال اطلاعات چت واتس اپ از آی او اس به سامسونگ فعال شد

جیتوپیا– دنیای فناوری، ماه گذشته در روز رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی زدفولد ۳ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *