تغییر عکس پروفایل دیگران در آپدیت جدید تلگرام

به گزارش جیتوپیا کاربران تلگرام سال ۲۰۲۲ را با ویژگی های جدید در آخرین بروزرسانی تلگرام تمام می کنند. این ویژگی های جدید شامل فرمت جدید اسپویلرها برای مدیاها، ابزار طراحی جدید، مدیریت منابع ذخیره سازی و موارد دیگر را شامل می شود.

ویژگی اضافه کردن اسپویلر برای نوشته ها در بروزرسانی قبلی تلگرام وجود داشت اما در بروزرسانی جدید این ویژگی برای مدیاها هم فراهم شده است.

در این بروزرسانی تلگرام ویژگی اسپویلر را برای تصاویر و ویدیوها نیز اضافه کرده است. این ویژگی تصاویر و ویدیو ها را با یک لایه درخشان که محتوای تصاویر و ویدیو ها را محو می کند ایجاد شده است و اگر کاربر بر روی این محتوا تپ یا ضربه بزند تصاویر و ویدیو ها به نمایش در می آید.

ویژگی‌ جدید مدیریت فضای ذخیره‌سازی به شما امکان می‌دهد تنظیمات حذف خودکار جداگانه رسانه‌های ذخیره‌شده را از چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های خصوصی پیکربندی کنید – به استثنای چت‌های خاص. نمودارهای دایره ای به شما نشان می دهند که چه چیزی فضا را اشغال می کند و زمان بارگذاری نمودار دایره ای در iOS به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

در بروزرسانی جدید اندازه متن، فونت و پس‌زمینه هنگام افزودن عکس‌ها یا ویدیوها قابل تغییر است و ایموجی‌های متحرک سفارشی حتی برای کاربران غیر پریمیوم تلگرام در دسترس هستند.

در بروزرسانی جدید تلگرام می توانید یک عکس نمایه(پروفایل) سفارشی برای مخاطبین خود تنظیم کنید که فقط برای شما نمایش داده می شود. این عکس را می توان به مخاطب نیز پیشنهاد داد تا با دو ضربه آن را برای خود تنظیم کنند. همچنین می توانید یک عکس نمایه عمومی برای حساب خود داشته باشید که می تواند جدا از عکسی باشد که برای مخاطبین خود دارید.

مطالب مرتبط  توییتر از ویژگی جدید خود با نام spaces رونمایی کرد

مدیران گروه اکنون می توانند اعضا را در گروه هایی با اندازه‌ی بیش از ۱۰۰ عضو مخفی کنند. به این ترتیب حضور شما در گروه برای کسی غیر از ادمین قابل مشاهده نخواهد بود مگر اینکه پستی ارسال کنید.

تغییرات باقی‌مانده شامل انیمیشن‌های پیشرفت جدید در اندروید هنگام پرش به نقاط خاصی در چت، ۱۰ بسته شکلک متحرک جدید برای کاربران Premium و شکلک‌های تعاملی بیشتر، از جمله 🎅🎄☃️💅🗿🆒🤪 است.

این آپدیت اکنون در اندروید و iOS به صورت زنده در دسترس است.

مطلب پیشنهادی

فرستادن چت واتس اپ از آی او اس به اندروید

واتس اپ سرانجام می تواند داده های چت را بین آی او اس و اندروید منتقل کند

جیتوپیا-دنیای فناوریريا، پس از چندین هفته شایعه سرانجام واتس اپ امکان انتقال محتوا و سابقه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *