درامد آیفون و اپل

گزارش سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ اپل: فروش آیفون کاهش یافته است

جیتوپیا-فناوری اینجاست، اپل گزارش مالی خود را که مربوط به سه ماه آخر سال ۲۰۲۲ منتشر کرد. کل درآمد و فروش به صورت سالانه کاهش یافته است زیرا مشکلات زنجیره تامین، موجودی را محدود می کند. این شرکت برخی از نکات مثبت در این گزارش را برجسته کرد که از جمله آنها اکنون ۲ میلیارد دستگاه شرکت اپل در حال استفاده فعال است و درآمد بالایی در کسب و کار خدمات ثبت کرده است.

مجموع فروش شرکت اپل برای سه ماه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲، ۱۱۷٫۱ میلیارد دلار بود، در حالی که مدت مشابه دوازده ماه قبل، ۱۲۳٫۹ میلیارد دلار فروش داشت. درآمد خالص تقریباً ۳۰ میلیارد دلاری از ۳۴٫۶ میلیارد دلار ۱۳ درصد کاهش یافته است.

آیفون ها بیش از نیمی از فروش را به خود اختصاص داده اند، اما همچنان نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش دارند. کسب و کار خدمات بین اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۲ ۲۰٫۸ میلیارد دلار درآمد داشته است که ۶ درصد رشد سالانه دارد. تنها دسته بندی محصولات دیگری که رشد جزئی داشته، آیپدها هستند که تقریباً ۳۰ درصد از ۷٫۲ میلیارد دلار به ۹٫۳ میلیارد دلار افزایش یافته است.

تیم کوک-مدیر عامل اپل گفت که این شرکت “بهترین مجموعه محصولات و خدماتی را که تا کنون داشته است” دارد. این شرکت توانست بیش از ۲۵ میلیارد دلار را به سهامداران بازگرداند، با ۰٫۲۳ دلار سود نقدی برای هر سهم.

مطالب مرتبط  رندرهای سامسونگ گلکسی زی فیلیپ ۳ منتشر شد

مطلب پیشنهادی

a54 گلکسی

رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی ای ۵۴ لو رفت

به گزارش جیتوپیا، در ماه نوامبر رندرهایی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی A54 فاش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *