به گزارش جیتوپیا و به نقل The Verge از روز دوشنبه برخی از کاربران TikTok خبر دادند که میتوانند ویدیوهایی با حداکثر ۱۰ دقیقه را آپلود کنند. تیک توک در بیانیهای تایید کرد که این بهروزرسانی در سطح جهانی انجام میشود.
تیک توک ابتدا محدودیت ۱ دقیقهای خود را در جولای گذشته به ۳ دقیقه افزایش داد و این برند امیدوار است تا تعامل بیشتری را از جانب کاربران خود ببیند که به نوبه خود ممکن است منجر به درآمد بیشتر تبلیغات شود.
تعداد مشخصی از کاربران قبلاً میتوانستند ویدیوهای پنج دقیقهای را روی پلتفرم آپلود کنند، اما با آخرین بهروزرسانی TikTok، همه میتوانند ویدیوهای طولانیتری ارسال کنند. اگرچه این تغییر ممکن است کاربران بیشتری را جذب کند و تعامل کلی را افزایش دهد، باید دید که آیا ویدیوهای طولانی تر با الگوریتم «برای شما» TikTok به خوبی کار می کنند یا خیر.
مت ناوارا مشاور رسانههای اجتماعی و تحلیلگر صنعت، در گفتگو با The Verge میگوید که درآمد ویدیویی با فرمت طولانیتر معمولا آسانتر است و کاربران را برای مدت طولانیتری درگیر میکند.