آپدیت پلی استیشن 5 - جیتوپیا

بروز رسانی جدید برای پلی استیشن ۵ در دسترس قرار گرفت

به گزارش جیتوپیا و به نقل از وب سایت رسمی سونی هم اکنون اولین به روزرسانی بزرگ کنسول بازی پلی استیشن ۵ برای دانلود در دسترس است و آقای Hideaki Nishino معاون مدیر عامل در بخش برنامه ریزی و مدیریت پلت فرم پلی استیشن سونی توضیحاتی در مورد جزئیات بیشتر این بروزرسانی PlayStation 5 ارائه کرد که دو آپشن ذخیره سازی جدید و ویژگی اجتماعی را به پلتفرم پلی استیشن اضافه می کند.

“بازی های PS5 را در درایوهای USB خارجی ذخیره کنید. اکنون با این ویژگی می توانید بازی های PS5 خود را از حافظه داخلی کنسول به حافظه USB منتقل کنید. این یک روش عالی برای افزایش قابلیت های ذخیره سازی کنسول PS5 شما است و همچنی زمانی که می خواهید PS5 بازی کنید می توانید دوباره بازی خود را در حافظه داخلی کنسول کپی کنید. نصب مجدد بازی های PS5 از حافظه USB سریعتر از دانلود مجدد یا کپی کردن آنها از یک دیسک است. ”

“از آنجا که بازی های کنسول PS5 برای بهره گیری از سرعت فوق العاده SSD طراحی شده اند نمی توان بازی های PS5 را از حافظه USB مستقیماً پلی کرد. همچنین بازی های PS5 را نمی توان مستقیماً در حافظه USB دانلود کرد. با این حال بازی هایی که از USB به حافظه منتقل یا کپی می کنید در صورت لزوم به طور خودکار به روز رسانی می شوند. ”

“ بازی مشترک. کاربران PS4 و PS5 اکنون می توانند بازی های خود را با هم به اشتراک بگذارند. این بدان معناست که کاربران کنسول PS5 می توانند به دوستان خود در کنسول های PS4 اجازه دهند صفحه بازی در کنسول PS5 را مشاهده کنند و یا حتی بازی های PS5 را از طریق Share Play امتحان کنند و بالعکس. آپشن های یه اشتراک گذاری شامل امکان به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش با یک دوست ، انتقال کنترل کننده به طور مجازی به یک دوست یا کنترل دوم برای انتقال بازی های اشتراکی با هم می باشد. “

مطالب مرتبط  جی تی ای 5 سودآورترین بازی تاریخ شد!

مطلب پیشنهادی

نسخه جدید بازی هالو

هزینه نیم میلیارد دلاری برای تولید گران‌ترین بازی ویدئویی جهان

مایکروسافت قصد دارد برای تولید نسخه جدید بازی «هالو» رقم بی سابقه ۵۰۰ میلیون دلار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *