ایکس باکس کلود گیمینگ - جیتویپا

ایکس باکس بر روی آی او اس و دسکتاپ قرار گرفت

به گزارش جیتوپیا-دنیای فناوری، امروز مایکروسافت اعلام کرد که سرویس “ایکس باکس کلود گیمینگ” را از طریق وب برای دستگاه های اپل و همچنین رایانه های رومیزی راه اندازی می کند. این سرویس هم اکنون در ۲۲ کشور در دسترس مشترکان سرویس “ایکس باکس گیم پس آلتیمیت” است.

برای دسترسی به این سرویس باید از طریق مرورگر مایکروسافت اج ، کروم یا سافاری در کامپیتور شخصی، آیفون، آیپد یا سیستم عامل مک خود به نشانی xbox.com/play بروید. اگر قبلاً مشترک سرویس “گیم پس آلتیمیت” بودید و در یکی از ۲۲ کشور پشتیبانی شده هستید می توانید بلافاصله بیش از ۱۰۰ بازی را شروع کنید.

مایکروسافت می گوید این بازی ها از طریق کلود بر روی سخت افزار سفارشی” ایکس باکس سری ایکس” اجرا می شوند. کیفیت بازی ها ۱۰۸ پیکسل و تا  ۶۰ فریم در ثانیه است.

شما قادر خواهید بود با استفاده از کنترل کننده بلوتوثی مانند کنترل کننده بی سیم ایکس باکس یا سایر مدل های پشتیبانی شده بازی کنید.

لیست کشورهای پشتیبانی شده در حال حاضر شامل اتریش ، بلژیک ، کانادا ، چک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، مجارستان ، ایرلند ، ایتالیا ، کره ، هلند ، نروژ ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، انگلستان ، و ایالات متحده می شود.

مطالب مرتبط  فروش ۴.۲ میلیون هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن

مطلب پیشنهادی

مایکروسافت سرفیس

مایکروسافت قطعات یدکی بیشتری را برای تعمیر دستگاه های سرفیس در دسترس قرار می دهد

جیتوپیا- دنیای فناوری، مایکروسافت در حال افزایش پشتیبانی از تعمیر رایانه های شخصی خود است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *