سونی آلفا زد وی

دوربین بدون آینه سونی آلفا زد وی ای ۱۰ به طور رسمی در هند معرفی شد

جیتوپیا- دنیای فناوری، سونی یک دوربین بدون آینه قابل حمل به نام سونی آلفا زد وی – ای ۱۰ را معرفی کرده است که برای وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. قیمت بدنه دوربین ۵۹،۴۹۰ پوند (۸۰۸ دلار آمریکا) است در حالی که دوربین با لنز ۶۹،۹۹۰ پوند (۹۵۱ دلار آمریکا) قیمت دارد.

سونی آلفا زد وی – ای ۱۰ دارای سنسور ۲۴٫۲ مگاپیکسلی و موتور پردازش تصویر بیونز ایکس است که هدف آن ایجاد تصاویر با کیفیت و حساسیت بالا، نمایش دقیق بافت تصویر و بوکه طبیعی زیبا است.

این دوربین دارای ویژگی های ویدیویی پیشرفته مانند فیلمبرداری ۴ کی از طریق بازخوانی کامل پیکسل بدون ضبط پیکسل، حرکت آهسته و سریع با ضبط کامل اچ دی با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه است. این دوربین قادر است در هر ثانیه ۱۱ عکس برای حداکثر ۱۱۶ عکس در جی پی ای جی (استاندارد) بگیرد.

 

سونی آلفا

 

دوربین سونی آلفا دارای اولین طراحی ویدئویی با ضریب وزن سبک است و شامل صفحه نمایش ال سی دی با زاویه دید متفاوت است که به سازندگان اجازه می دهد میکروفون های خارجی را در بالای دوربین متصل کنند.

عملکردهای ویژه این دوربین شامل  دکمه جدید فیلم/فیلم/حرکت آهسته و سریع که در بالای دوربین قرار گرفته است تا تنها با یک لمس حالت عکاسی را تغییر دهد.

سونی بیان کرد که آلفا زد وی – ای ۱۰ دارای عملکرد باتری طولانی با قدرت کافی برای ثبت ۱۲۵ دقیقه یا ۴۴۰ تصویر با یک بار شارژ کامل است. همچنین می توان آن را از طریق پورت یو اس بی شارژ کرد و از باتری های خارجی برای تغذیه دوربین برای افزایش طول عمر باتری استفاده کرد.

مطالب مرتبط  پاناسونیک دوربین عکاسی LUMIX GH5 II را به بازار عرضه می کند

مطلب پیشنهادی

دوربین اندرویدی لنز دار - گاتریا

به این دوربین اندرویدی می‌توان لنزهای حرفه‌ای وصل کرد+عکس

دوربین ساخت Yongnuo دوربینی بدون آینه است که لنزهای مختلف ازجمله لنزهای کانن(Cannon EF DSLR …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *