نیکون z fc -جیتوپیا

نیکون دوربین زد اف سی بدون آیینه و با طراحی نوستالژیک را معرفی کرد

به گزارش جیتوپیا-دنیای فناوری، نیکون “زد اف سی” را معرفی کرده است ، یک دوربین بدون آینه با فرمت “دی ایکس” که طراحی نوستالژیک دارد اما دارای ویژگی ها و عملکرد مدرن است. طراحی این دوربین عکاسی از دوربین قدیمی نیکون اف ام ۲ الهام گرفته شده است که در دهه ۸۰ به بازار عرضه شد اما سیستم داخلی آن براساس دوربین میان رده زد ۵۰ این شرکت ساخته شده است.

نیکون زد اف سی - جیتوپیا

بدنه دوربین Z fc عمدتا از پلاستیک ساخته شده است و دارای قاب چرمی در جلو و همچنین ساختار آلومینیومی در قسمت بالایی است. قسمت های مدرج نیز بخش مهمی از جذابیت این دوربین را تشکیل می دهند و کنترل دستی بر مواردی مانند ISO ، سرعت شاتر و جریان نوردهی را ارائه می دهند. حتی یک نمایشگر دیجیتال کوچک نیز در بالا قرار دارد تا دیافراگم فعلی شما را نشان دهد. یک دکمه مختص ضبط ویدئو نیز در کنار شاتر مکانیکی قرار دارد.

نیکون زد اف سی - جیتوپیا

در قسمت پشتی دوربین زد اف سی از یک صفحه نمایش لمسی متحرک برخوردار است و از سمت چپ باز و بسته می شود. این صفحه نمایش که اندازه آن ۳٫۰ اینچ است در مقایسه با زد ۵۰ که ۳٫۲ اینچ بود کوچکتر است اما دارای همان وضوح ۱۰۴۰k است. منظره یاب الکترونیکی همانند زد ۵۰ صفحه نمایشی اولد با وضوح ۲۳۶۰k است.

نیکون زد اف سی - جیتوپیا

زد اف سی از همان حسگر ۲۰٫۹ مگاپیکسلی دی ایکس به همراه پردازنده تصویر ایکسپید ۶ بهره می برد. این دوربین همچنین دارای همان مانت جدید زد است به این معنی که شما می توانید تمام لنزهای جدید و تمام فریم قاب زد را نصب کنید. Z fc می تواند با ۱۱ فریم در ثانیه با وضوح کامل عمل کند.

مطالب مرتبط  دوربین بدون آینه سونی آلفا زد وی ای ۱۰ به طور رسمی در هند معرفی شد

ویژگی های ویدئو نیز مشابه زد ۵۰ است. Z fc می تواند ضبط با کیفیت ۴K تا حداکثر ۳۰ فریم در ثانیه را با فوکوس خودکار تشخیص چهره و چشم انجام دهد. برای ضبط خارجی رابط HDMI و همچنین میکروفون برای ضبط صدا وجود دارد اما برای نظارت بر ضبط هیچ جک هدفونی وجود ندارد.

نیکون زد اف سی در اواخر مرداد ماه با رنگ های سیاه و نقره ای با قیمت ۹۶۰ دلار و با لنز نقره ای نیکور زد دی ایکس/۵۰ میلیمتر با قیمت ۱۱۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. از اواخر شهریور ماه می توانید آن را با لنز نسخه ویژه NIKKOR Z 28mm f /2.8 (SE) با قیمت ۱۲۰۰ دلار تهیه کنید.

زد اف سی همچنین در شش رنگ اضافی با عرضه محدود با لنز NIKKOR Z DX 16-50mm f / 3.5-6.3 VR با قیمت ۱۲۰۰ دلار به طور انحصاری از طریق وب سایت nikonusa.com در دسترس خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

دوربین اندرویدی لنز دار - گاتریا

به این دوربین اندرویدی می‌توان لنزهای حرفه‌ای وصل کرد+عکس

دوربین ساخت Yongnuo دوربینی بدون آینه است که لنزهای مختلف ازجمله لنزهای کانن(Cannon EF DSLR …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *