پاناسونیک لومیکس GH5M2 - جیتوپیا

پاناسونیک دوربین عکاسی LUMIX GH5 II را به بازار عرضه می کند

به گزارش جیتوپیا پاناسونیک نسخه به روز شده دوربین عکاسی خود با نام “لومیکس جی اچ ۵” را معرفی کرد. GH5 II جدید نسبتاً پیشرفته تر از نسخه قبلی خود است.

دوربین عکاسی پاناسونیک مدل GH5M2 دارای مجموعه ای از مشخصات اصلاح و بروز شده است که بیشتر مرهون ارتقا پردازنده جدید با نام “ونوس انجین” است. این دوربین اکنون قادر به رکورد داخلی با کیفیت ۴K و رزولوشون ۶۰ پیکسل در ۱۰ بیت با ساب سمپلینگ ۴:۲:۰ است که نسبت به GH5 که ۸ بیتی بود بهبود یافته است. GH5M2 همزمان قادر به رکورد با کیفیت ۴K و رزولوشون ۶۰ پیکسل در ر ۱۰ بیت با ساب سمپلینگ ۴:۲:۲ در یک رکوردر خارجی ضبط کند.

حسگر ۲۰٫۳ مگاپیکسلی “میکرو فور تردز” تقریباً مشابه حسگر GH5 است. این حسگر GH5M2 دارای پوشش ضد انعکاسی است که می تواند میزان نور اطراف اجسام روشن را کاهش دهد.

پاناسونیک لومیکس جی اچ 5 2- جیتوپیا

استفاده از پردازنده سریعتر باعث بهبود برخی موارد در فوکوس خودکار شده است. اگرچه GH5M2 هنوز از همان سیستم DFD مبتنی بر کنتراست مدل قبلی استفاده می کند اما فوکوس در تشخیص چشم و صورت سریعتر از GH5 نیست.

GH5M2 همچنین دارای لرزه گیر تصاویر بهبود یافته است و قادر است سرعت شاتر ۶٫۵-توقف را کاهش دهد.

GH5M2 از نمایشگر کوچکتر ۳٫۰ اینچی در مقایسه با نمایشگر ۳٫۵ اینچی GH5 بهره می برد. با این حال این صفحه نمایش جدید دارای رزولوشن بالاتر است و در فضای باز نیز روشن تر است.

رابط های اتصالات دوربین خیلی تغییر نکرده است اما پورت میکرو یو اس بی به USB-C با شارژ USB-PD تبدیل شده است.

مطالب مرتبط  دوربین بدون آینه سونی آلفا زد وی ای ۱۰ به طور رسمی در هند معرفی شد

پاناسونیک لومیکس جی اچ 5 2- جیتوپیا

این دوربین در واقع همان دوربین GH5 است اما GH5M2 با ۴۰۰ دلار پایین تر از قیمت عرضه GH5 راه اندازی می شود و از ۱۶۹۹ دلار شروع می شود.

با این حال چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد GH6 آینده پاناسونیک است. گفته می شود که این دوربین در حال توسعه است و تا پایان سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شود.

قیمت پاناسونیک LUMIX GH6 حدود ۲۵۰۰ دلار خواهد بود.

 

پاناسونیک لومیکس GH6 - جیتوپیا

 

مطلب پیشنهادی

دوربین اندرویدی لنز دار - گاتریا

به این دوربین اندرویدی می‌توان لنزهای حرفه‌ای وصل کرد+عکس

دوربین ساخت Yongnuo دوربینی بدون آینه است که لنزهای مختلف ازجمله لنزهای کانن(Cannon EF DSLR …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *