سامسونگ pixcell - جیتوپیا

سامسونگ PixCell LED را برای چراغ های جلو خودرو معرفی می کند

به گزارش جیتوپیا و به نقل از وب سایت رسمی سامسونگ، این کمپانی کره ای ال ای دی PixelCell را معرفی کرده که یک ماژول LED جدید خودرو است و برای استفاده در چراغ های جلو اتومبیل طراحی شده است.

سامسونگ بیان کرده است که این راه حل جدید برای چراغهای جلوی هوشمند با سیستم چراغ رانندگی تطبیقی ​​(ADB) طراحی شده است و این کار باعث بهبود دید و ایمنی می شود.

آقای اون سو کیم معاون ارشد تیم کسب و کار LED در سامسونگ الکترونیک بیان داشت “این ماژول بیش از آنکه یک منبع روشنایی ساده برای خودرو باشد یک چراغ روشنایی مبتنی بر فناوری نورپردازی جدیدی است که برای بهبود ایمنی جاده و راحتی رانندگی طراحی شده است. ” وی همچنین اظهار داشت “ما با معرفی ال ای دی های “پیکسل سل”  راه حل های مناسب را در حیطه نورپردازی برای خودروهای آینده از جمله خودروهای برقی و خودران معرفی خواهیم کرد.”

ADB یک فناوری پیشرفته کمک راننده است که برای کمک به حداکثر دید رانندگی طراحی شده است. این سیستم به طور خودکار هنگام تشخیص هر جسمی در نزدیکی وسیله نقلیه‌ی در حال حرکت به منظور جلوگیری از تابش نور خیره کننده به سایر رانندگان میزان نور چراغهای جلو را تنظیم می کند در نتیجه از هرگونه تابش خیره کننده غیر ضروری جلوگیری می شود. پیشرفت های اخیر در فناوری های آینده خودرو مانند رانندگی خودکار باعث افزایش استاندارد استانداردهای ایمنی خودرو و در نهایت افزایش تقاضا برای سیستم های ADB شده است.

مطالب مرتبط  هوندا پاسپورت ۲۰۱۹: شاسی‌بلند محافظه‌کار+تصاویر

مطلب پیشنهادی

گوگل مپ خودرو

گوگل مپ جدید ویژه‌ی خودروها عرضه شد

جیتوپیا-دنیای فناوری، گوگل نسخه HD جدید سرویس مپ(نقشه) خود را برای خودروهای دارای سیستم عامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *