گلکسی ای 34 و ای 54

رندرهای گلکسی A34 و A54 پیش از عرضه منتشر شد!

جیتوپیا-دنیای فناوری، در حالی که بسیاری از توجهات معطوف به سامسونگ در دو ماه گذشته حول پرچمداران آینده آن یعنی گلکسی S23 می چرخد، ایوان بلاس رندرهایی با ظاهر رسمی از دو گوشی عرضه نشده سری A گلکسی سامسونگ به اشتراک گذاشت. این تصاویر فاش شده باید گلکسی A34 و گلکسی A54 باشند – دو گوشی کلیدی سامسونگ در سال ۲۰۲۳ که قرار است در ۱۸ ژانویه در هند عرضه شوند.

گلکسی A34 با نمایشگر ۶٫۵ اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتز و چیپست اکزینوس ۱۲۸۰ باید مشخصات تقریباً یکسانی را با نسل قبلی خود داشته باشد. انتظار می‌رود باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی کند، در حالی که بخش دوربین با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خبرساز خواهد بود. این گوشی احتمالاً اندروید ۱۳ را با رابط کاربری One UI 5 در بالا راه‌اندازی می‌کند و انتظار می‌رود که استاندارد مقاومت در برابر آب IP67 را حفظ کند.

همچنین انتظار می رود گلکسی A54 یک امولد ۶٫۴ اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و چیپست اکزینوس ۱۳۸۰ که هنوز معرفی نشده است را ارائه کند. این گوشی همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی و مقاومت IP67 در برابر گرد و غبار و آب است.

منبع (اکانت خصوصی توییتر)

مطالب مرتبط  تصویر و مشخصات لورفته نوکیا ایکس که شبیه آیفون ایکس است

مطلب پیشنهادی

a54 گلکسی

رندرهای جدید از سامسونگ گلکسی ای ۵۴ لو رفت

به گزارش جیتوپیا، در ماه نوامبر رندرهایی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی A54 فاش …

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *