گوگل مپ خودرو

گوگل مپ جدید ویژه‌ی خودروها عرضه شد

جیتوپیا-دنیای فناوری، گوگل نسخه HD جدید سرویس مپ(نقشه) خود را برای خودروهای دارای سیستم عامل Android Automotive معرفی کرد. نقشه‌های HD جدید نشانه‌های جاده‌ای، مکان‌یابی لاین در جاده، موانع و علائم جاده‌ای را با جزئیات بیشتری ارائه می‌کند. این ویژگی در خودروهای ولوو ئی ایکس ۹۰ – Volvo EX90 و پل استار ۳ – Polestar 3 آغاز به کار خواهد کرد و از حسگرهای لیدار، رادار و دوربین در خودروها برای اطمینان از تجربه رانندگی ایمن‌تر بهره می‌برد.

نسخه ی دموی نقشه های HD ولوو نشان می دهد که کاربران مدلی دقیق از خودروی خود بر روی صفحه نمایش می بینند که تمام اقدامات انجام شده توسط راننده را نشان می دهد. نقشه‌های HD فقط در خودروهایی که از خدمات خودروی Google استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

نقشه‌های HD گوگل همراه با ویژگی Pilot Assist ولوو و پلت‌فرم‌های رانندگی خودران آینده از دیگر خودروسازان کار خواهند کرد تا بهترین تجربه رانندگی در خودروهای کمکی و خودران را تضمین کند. خودروهای ولوو و پول استار نیز از طریق دستگاه‌های خانه هوشمند گوگل از ویژگی‌ کنترل از راه دور برخوردار می‌شوند. کاربران می‌توانند از دستیار گوگل بخواهند تا ماشین‌هایشان را گرم کند، درصد باتری و انواع ویژگی‌های مفید دیگر را بررسی کند. ویژگی چک-این از راه دور در ایالات متحده شروع به کار خواهد کرد و اواخر سال جاری به بازارهای دیگر می آید. گوگل همچنین اعلام کرد که اپلیکیشن جدید Waze برای Android Automotive هم اکنون در خودروهای Renault Austral Hybrid و Megane E-Tech در دسترس است.

مطالب مرتبط  سیستم وای فای مخصوص خودرو ابداع شد

در اخبار مرتبط، گوگل اعلام کرد که ظاهر جدید آندروید اتو با صفحه نمایش تقسیم‌بندی شده به طور رسمی برای کاربران عرضه خواهد شد. ظاهر جدید Android Auto قبلاً از نوامبر برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ارائه شده بود.

مطلب پیشنهادی

بی ام دبیلو آی وِیژن کانسپت سرکیولار یک خودرو الکتریکی کاملا قابل بازیافت است

جیتوپیا– دنیای فناوری، اخیرا بی ام دبیلو چشم اندازی از آینده را با یک خودروی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *