مایکروسافت قیمت اشتراک ویندوز ۳۶۵ را اعلام کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، در ماه گذشته مایکروسافت از برنامه های خود برای راه اندازی ویندوز ۳۶۵ (سرویس مبتنی بر اشتراک برای کاربران برای اتصال به رایانه ابری همیشه روشن از هر کجا که اتصال به اینترنت وجود دارد) رونمایی کرد. مایکروسافت قیمت رسمی ویندوز ۳۶۵ را منتشر کرده است تا مشتریان بتوانند از ویندوز ۳۶۵ استفاده کنند.

مایکروسافت 365 - جیتوپیا

 

ویندوز ۳۶۵ در نسخه های بیزینس و اینترپرایز عرضه می شود. طرح بیزینس برای ۳۰۰ کاربر محدود می شود. یک “مزیت ترکیبی ویندوز” وجود دارد که به این معنی است که لایسنس های ابری موجود تخفیف کمی برای ویندوز ۳۶۵ اعمال می کنند. این بدان معناست که مشاغل اگر لایسنس ابری نداشته باشند کمی بیشتر هزینه می کنند.

۲۰ دلار (۲۴ دلار بدون مزایای ترکیبی) در هر ماه که شامل یک دستگاه مجازی تک هسته ای با ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه است.

۱۵۸ دلار (۱۶۲ دلار بدون مزیت ترکیبی) در ماه به شما هشت هسته مجازی با ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی می دهد.

در همین حال نسخه اینترپرایز همان قیمت تخفیف داده شده در بالا را دارد زیرا هیچ قیمت سود غیر ترکیبی وجود ندارد.

سازمانها می توانند اندازه ذخیره سازی رایانه ابری را از طریق یک پنل مدیریت انتخاب کنند. کاربران قادر خواهند بود بلافاصله رایانه ابری را راه اندازی کرده و از طریق هر مرورگر وب به آن دسترسی پیدا کنند. ویندوز ۳۶۵ از طریق هر دستگاهی از جمله ویندوز ، سیستم عامل مک، اندروید، آی او اس، سیستم عامل آیپد و لینوکس قابل دسترسی است.

مطالب مرتبط  مایکروسافت وعده سه سال به روز رسانی برای سرفیس دئو ۲ را می دهد

ویندوز ۳۶۵ از همه برنامه ها از جمله برنامه های با کارایی بالا مانند ویرایش ویدئو پشتیبانی می کند.

 

مطلب پیشنهادی

مایکروسافت سرفیس

مایکروسافت قطعات یدکی بیشتری را برای تعمیر دستگاه های سرفیس در دسترس قرار می دهد

جیتوپیا- دنیای فناوری، مایکروسافت در حال افزایش پشتیبانی از تعمیر رایانه های شخصی خود است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *