مایکروسافت سرفیس

مایکروسافت قطعات یدکی بیشتری را برای تعمیر دستگاه های سرفیس در دسترس قرار می دهد

جیتوپیا- دنیای فناوری، مایکروسافت در حال افزایش پشتیبانی از تعمیر رایانه های شخصی خود است و در جدیدترین اقدام، غول فناوری مستقر در ردموند با ارائه قطعات بیشتری از دستگاه های سرفیس، تعمیر کامپیوتر را برای تکنسین ها آسان می کند.

از ماه آینده، مشتریان تجاری قادر خواهند بود طیف وسیعی از قطعات یدکی را از مایکروسافت خریداری کرده و سازمان ها بتوانند قطعات یدکی را از طریق نمایندگی های مجاز دستگاه های سرفیس سفارش دهند.
مایکروسافت با اعلام این خبر گفت: ما تعهد دیرینه ای برای حداکثر کردن عمر محصول، به حداقل رساندن ضایعات، استفاده بیشتر از منابع تجدیدپذیر ، قابلیت تعمیر و قابلیت بازیافت دستگاه های خود، از جمله بسته بندی داریم.

این شرکت اضافه کرد که در حال همکاری با شرکای صنعتی برای در دسترس قرار دادن گزینه های تعمیر بیشتر است که کیفیت تعمیرات را تضمین می کند، از حریم خصوصی و امنیت مصرف کننده محافظت می کند و از مصرف کنندگان در برابر آسیب محافظت می کند.

تعمیر دستگاه های سرفیس مایکروسافت بسیار مشکل است اما به نظر می رسد که این شرکت به شکایات کاربران پاسخ می دهد و قابلیت تعمیر دستگاه های خود را بهبود می بخشد. به عنوان مثال ، سرفیس لپتاپ ۳ دارای امتیاز تعمیرپذیری ۵/۱۰ توسط آی فیکس ایت است که پیشرفت قابل توجهی نسبت به سرفیس لپتاپ و سرفیس پرو ۷ دارد که به ترتیب ۰ و ۱ امتیاز از ۱۰ را کسب کردند.

با گسترش قطعات یدکی موجود، تعمیر دستگاه های سرفیس کمی ساده تر خواهد بود. مایکروسافت بیان کرد که قطعات یدکی قبلاً منتشر شده فقط در ایالات متحده موجود است. این شرکت همچنین توصیه می کند که تکنسین های ماهر فناوری اطلاعات، هرگونه تعمیر را روی دستگاه های شرکت انجام دهند که با توجه به مشکلات موجود در این فرآیند، استفاده از تکنسین ماهر منطقی تر است.

مطالب مرتبط  عرضه آفیس ۲۰۱۹ برای ویندوز و مک/ آفیس ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ زنده است

مطلب پیشنهادی

win11

ویندوز ۱۱ بدون پشتیبانی از برنامه های اندروید راه اندازی می شود

جیتوپیا- دنیای فناوری، یکی از ویژگی های بارز ویندوز ۱۱ قابلیت اجرای برنامه های اندروید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *