measure-gatrea

چگونه از اپ measure در iOS 12 استفاده کنیم؟

گاتریا-دنیای فناوری، هنگامی که iOS 12 را نصب میکنید، یک برنامه جدید Apple به نام Measure خواهید دید. این برنامه با استفاده از واقعیت افزوده  اشیاء اطراف شما را با دوربین گوشی اندازه گیری میکند.

هر بار که برنامه را باز کنید، این برنامه از شما می خواهد تا تلفن همراه خود را به اطراف حرکت دهید تا بتواند منطقه مورد نظرتان را اندازه گیری کند. گوشی خود را به چیزی که می خواهید اندازه گیری کنید نزدیک کنید تا آن نقطه را شناسایی کند و  سپس گوشی را به اندازه ای طول شی مورد نظر حرکت دهید.

پس از فشار دادن دکمه اندازه گیری، به آرامی حرکت کنید تا جایی که می خواهید اندازه گیری به پایان برسد. پس از آن، دوباره دکمه اندازه گیری را فشار دهید. همچنین یک دکمه پاک کردن نیز موجود است تا اگر اشتباهی انجام دادید آن را اصلاح کنید.
اگر می خواهید یک عکس را اندازه گیری کنید، روی دکمه شاتر در پایین سمت راست ضربه بزنید.


هشدارها و نکات
توجه داشته باشید که برنامه اندازه گیری به هیچ وجه به اندازه کافی دقیق نیست که برای کاهش قطعه چوب یا تصمیمات مهم بر اساس اندازه استفاده شود.

قبل از اینکه فراموش کنم، یک سطح در برنامه اندازه گیری جدید وجود دارد. این همان سطح است که در برنامه کمپس در چند سال گذشته وجود داشته است.

با انتخاب زبانه Level در پایین صفحه، سطح بالای صفحه را تغییر دهید و سپس گوشی خود را روی سطح مورد نظرتان قرار دهید. هنگامی که دو دایره به صورت خط و 0 در وسط خوانده شود، رابط کاربری از سیاه و سفید به سبز می رود.

مطالب مرتبط  لیست محبوب‌ترین گوشی‌های اندرویدی از آخرین مدل‌های موجود در بازار

مطلب پیشنهادی

ویندوز 7

ویندوز به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان می دهد

بیش از یک دهه پیش، مایکروسافت ویندوز ۷ را معرفی کرد که تا کنون یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *