نسخه 11.3 iOS اپل منتشر شد: جزئیات و بررسی ویژگی های جدید

به گزارش گاتریا بعد از گذشت حدود سه ماه از آزمایش نسخه بتا، درنهایت اپل نسخه iOS  11.3 را برای تمامی کاربران آیفون منتشر کرد. همانطور که انتظار می رفت بروزرسانی جدید شامل یکی از مهم ترین ویژگی های مدنظر کاربران یعنی مدیریت توان و سلامتِ باتری گوشی های هوشمند آیفون بود.  این قابلیت برای آن بود که عملکرد باتری تغییر نکند.

ویژگی جدید مدیریت توان و باتری اپل چگونه است و چه کاربردی دارد؟

با نسخه 11.3 از iOS کاربران قادر خواهند بود تا ببیند که به چه صورتی گوشی تلفن همراه آنها دائماً حداکثر عملکرد تلفن همراه را مدیریت می کند بنابراین گوشی تلفن همراه شما به صورت غیرمنتةره خاموش نخواهد شد. همچنین این ویژگی می تواند توسط شما غیرفعال شود. شما می توانید این ویژگی را در قسمت تنظیمات>باتری پیدا کنید. این ویژگی برای گوشی های زیر خواهد بود:

iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone SE, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone 7,  iPhone 7 Plus.

همچنین نسخه 11.3 iOS در صورتی که باتری شما نیاز به سرویس داشته باشد شما را مطلع خواهد کرد. این ویژگی نیز در قسمت تنظیمات>باتری است. علاوه بر گوش هایی که نامشان در بالا ذکر شد این ویژگی برای گوشی های زیر نیز در نظر گرفته شده است:

iPhone 8, iPhone 8 Plus and iPhone X.

داده ها و حریم خصوصی

در حالی که فیس بوک در پی به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربران خود با یک شرکت ثالث با مشکلات بزرگی مواجه شده است، اپل کار را برای کاربران خود ساده تر کرده تا به راحتی متوجه شوند که اطلاعات آنها در چه جاهایی استفاده خواهد شد. در نسخه جدید iOS 11.3 و macOS 10.13.4 یک نماد جدید از حریم خصوصی و جزییات آن را مشاهده خواهند نمود در واقع کاربران در هربار درخواست اپل از آنها برای دسترسی به حریم خصوصی متوجه خواهند شد که به چه منظوری این کار انجام می شود.

مطالب مرتبط  تأییدیه امنیتی روی کروم با حسگر اثر انگشت

انیموجی های جدید

کاربران آیفون X دارای چهار انیموجی جدید برای بازی در iOS 11.3. هستند که شامل شیر، خرس، اژدها و جمجمه است. این انیموجی ها میمیک شما را شبیه انیموجی هایی که قبلاً برای کاربران آیفون X وجود داشت تقلید می کنند.

تمرکز بیشتر بر واقعیت افزوده

اپل تجربۀ واقعیت افزوده  را با iOS 11.3 بهبود داده است چرا که برنامه ها می توانند از سطوح عمودی مانند دیوار و درب در کنار سطوح افقی مانند میز و صندلی استفاده کنند. همچنین می توان سطوح نامنظم شکل مانند میزهای گرد و … را دقیق تر تصویر کرد.  ARKitکه با سیستم عامل iOS 11 عرضه شد، می تواند تصاویر 2 بعدی را نیز به تصویر بکشد و در واقع این تصاویر را زنده کند. این شرکت در یک نشست مطبوعاتی گفت: “دیدن دنیای واقعی از طریق دوربین اکنون با 50 درصد شفافیت بیشتر و فوکوس اتوماتیک برای منظره بهتر همراه است”.

ویژگی تاریخچه های سلامت جدید

این ویژگی جدید در iOS 11.3 اجازه می دهد تا بیماران با بیش از 40 سیستم  بهداشتی، پرونده پزشکی خود را از موسسات مختلف مشاهده کنند. در حال حاضر این ویژگی محدود به ایالات متحده است. داده ها شامل مشاهده نتایج آزمایشگاهی، داروها، شرایط و موارد دیگر می باشد. برای حفظ امنیت نیز اپل این داده ها را رمز شده ایجاد کرده است.

ویژگی چت نسخه بتا برای کسب و کار ویژه‌ی کانادا و ایالات متحده

اپل همچنین قابلیت بتای چت تجاری را راه اندازی می کند. هدف از آن ارائه خدمات به کاربران برای ایجاد راه جدید جهت متصل شدن به کسب و کار است. هنگامی که کاربران در جستجوی هتل، بانک یا سایر مشاغل راجستجو می کنند، با استفاده از برنامه پیام ها و از طریق iPhone و iPad به طور مستقیم با آنها تماس می گیرند.

مطالب مرتبط  ایفا ۲۰۱۸ - یخچال‌ فریزر شارپ مجهز به دستگاه بسته‌بندی مواد غذایی

دیگر بروزرسانی های iOS 11.3

اپل iOS 11.3 برخی از به روز رسانی های جزئی را برای Apple Music، News، Pay  و برنامه  Apple TV در نظر گرفته است.  کاربران برزیل پشتیبانی پشتیبانی اپل در Apple TV 4K  و Apple TV (نسل چهارم) را خواهند داشت.  همچنین نسخه جدید پشتیبانی از موقعیت مکانی پیشرفته موبایل (AML) را فراهم می کند که به هنگام تماس با سرویس های اضطراری به طور خودکار مکان کاربر رابه آنها ارسال می کند..
برای بررسی آخرین بروزرسانی تلفن های همراه، آینده تلفن همراه، بررسی ها، مقایسه ها و بیشتر Gatrea.ir .

مطلب پیشنهادی

قطار سریع جهان

چین قطار ابرخازنی پرسرعت تولید می کند

جیتوپیا-دنیای فناوري، بزرگترین تولید کننده قطار جهان قطاری با آلایندگی صفر راه اندازی کرده است …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *