مایکروسافت سرفیس 4 - جیتوپیا

مایکروسافت لپ تاپ سرفیس ۴ را با پردازنده های AMD و Intel عرضه می کند

به گزارش جیتوپیا امروز مایکروسافت قصد دارد نسخه به روز شده لپ تاپ سرفیس ۳ با نام لپ تاپ سرفیس ۴ را معرفی کند. این لپ تاپ در نسخه بروز رسانی شده دارای آپشن انتخاب نوع پردازنده خواهد بود. لپ تاپ سرفیس ۴ با پردازنده های AMD رایزن سری ۴۰۰۰ و اینتل نسل یازدهم از ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ به فروش خواهد رسید.

مایکروسافت surface 4 - جیتوپیا

لپ تاپ Surface 4 با چهار گزینه جدید در پردازنده ها روبرو است که دو گزینه از AMD و دو گزینه از Intel در دسترس خواهد بود. گزینه های پردازنده AMD از انواع AMD Ryzen Microsoft Surface Edition هستند به این معنی که آنها تراشه های نیمه سفارشی اند.

مایکروسافت در مورد پردازنده های AMD آپشن های Ryzen 5 4680U و Ryzen 7 4980U  و در مورد پردازنده های اینتل Intel Core i5-1135G7 و Core i7-1185G7 را ارائه می دهد. قطعات AMD دارای گرافیک رادئون است در حالی که قطعات اینتل گرافیک Intel Iris Xe را دارا خواهند بود.

سایر مشخصات لپ تاپ سرفیس ۴ مشابه لپ تاپ سرفیس ۳ خواهد بود. برای حافظه RAM این لپ تاپ آپشن های ۸ گیگابایت ، ۱۶ گیگابایت یا ۳۲ گیگابایت از نوع LPDDR4X را خواهد داشت همچنین در مورد فضای ذخیره سازی نیز با گزنه های  ۲۵۶ گیگابایت ، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت از نوع SSD این لپ تاپ به فروش خواهد رسید. لپ تاپ سرفیس ۴ دارای یک درگاه USB-C یک درگاه USB-A و یک درگاه Surface Connect همچنین وب کم ۷۲۰p ، بلندگوهای استریو با Dolby Atmos ، وایفای با پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲٫۱۱ax و بلوتوث نسخه ۵٫۰ را دارا خواهد بود.

مطالب مرتبط  توسعه ابزارهای پوشیدنی هوشمند در هند توسط لنوو

لپ تاپ surface 4 - جیتوپیا

مدل ۱۳٫۵ اینچی این لپ تاپ با صفحه نمایش با رزولوشن ۲۲۵۶ ذر ۱۵۰۴ ارائه می شود در حالی که مدل ۱۵ اینچی دارای صفحه نمایش با وضوح ۲۴۹۶ ذر ۱۶۶۴ است. هر دو دارای نسبت ابعاد ۳:۲ و ویژگی چند لمسی ۱۰ نقطه ای با پشتیبانی از Surface Pen اختیاری هستند.

لپ تاپ جدید در چهار رنگ و دو گزینه انتخاب جنس بدنه در دسترس است. شما می توانید از بین رنگ های آبی یخی ، رنگ ماسه سنگی ، پلاتینیوم و مشکی مات انتخاب کنید. از بین این موارد آبی یخی و پلاتینیوم با پوشش آلکانتارا در دسترس هستند اما فقط در مدل ۱۳٫۵ اینچی. مدل ۱۵ اینچی فقط در دو رنگ پلاتین و مشکی مات و با بدنه فلزی استاندارد وجود دارد.

مایکروسافت به طور معمول گزینه های پیکربندی پیچیده ای را رائه می کند که برای لپ تاپ سرفیس ۴ شامل چهار گزینه پردازنده ، چهار گزینه ذخیره سازی ، سه گزینه حافظه ، دو اندازه ، چهار رنگ و دو جنس متفاوت بدنه است. از ترکیبات فوق ۲۲ گزینه از پیش تعیین شده در دسترس است و قیمت آنها برای ارزان ترین مدل با پردازنده AMD از ۱۰۰۰ دلار و برای ارزان ترین مدل با پردازنده اینتل ۱۳۰۰ دلار شروع می شود.

کمپانی مایکروسافت برای کسانی که در ایالات متحده لپ تاپ سرفیس ۴ را قبل از ۲۶ فروردین ماه از طریق microsoft.com یا bestbuy.com خریداری می کنند یک سرفیس Earbuds را به صورت رایگان ارائه خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

سایوز 4 و 5

گاهشمار فناوری: سایوز ۴ و ۵ تاریخ ساز شدند!

در چنین روزی در ۱۶ ژانویه سال ۱۹۶۹ مطابق با ۲۶ دیماه سال ۱۳۴۷ فضاپیاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *