تلویزیون 4کی ریل می - جیتوپیا

ریل می از تلویزیون هوشمند خود رونمایی خواهد کرد

به گزارش جیتوپیا تنها چند ساعت تا رویداد دهم خرداد ریل می مانده است و قطعاً از “ریل می ایکس ۷ مکس” و همچنین چند مدل جدید تلویزیون هوشمند ۴K ریل می- دو مدل ۴۳ و ۵۰ اینچی رونمایی خواهد شد. این تلویزیون های هوشمند از دالبی سینما و یک دستیار صوتی را پشتیبانی خواهند کرد.
ظاهراً هر دو تلویزیون از پنل های ۴K با میدان دید ۱۷۸ درجه ، ۱٫۰۷ میلیارد رنگ و  “کروما بوست” داخلی و “پیکچر انجین” بهینه سازی شده استفاده خواهند کرد.

از نظر ورودی ها و خروجی ها ، مدل های جدید تلویزیون های هوشمند ریل می دارای سه پورت HDMI (نسخه اعلام نشده) ، دو پورت USB ، یک ورودی AV ، یک پورت اترنت (سرعت نامشخص) و یک پورت آنتن هستند. در قلب دستگاه ها – یک تراشه چهار هسته ای مدیا تک وجود خواهد داشت.  وایفای با پشتیبانی از استاندارد AC و بلوتوث نسخه ۵٫۰ حداقل امکانات ارتباطی خواهد بود. اندروید ۱۰ در آن وجود خواهد داشت – هیچ اشاره ای به نسخه آن و رابط کاربری نشده است.

گفته می شود که مدل ۴۳ اینچی دارای وزن ناخالص ۹٫۵ کیلوگرم و وزن خالص ۶٫۵ کیلوگرم ، با مصرف برق ۱۰۰ وات است ، در حالی که وزن ۵۰ اینچ به ترتیب ۱۳٫۱ کیلوگرم / ۹٫۲ کیلوگرم است و با مصرف برق ۲۰۰ وات ارزیابی می شود. برچسب های قیمتی دقیق در دسترس نیستند اما منابع خبری ادعا می کند که ۴۳ اینچ در محدوده‌ی قیمتی ۲۸۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ روپیه هند و ۵۰ اینچ در حدود ۳۳،۰۰۰ تا ۳۵،۰۰۰ روپیه قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط  گوشی موبایل ارزان نمی شود/ قیمتگذاری برمبنای ارز ثانویه

مطلب پیشنهادی

ویندوز 7

ویندوز به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان می دهد

بیش از یک دهه پیش، مایکروسافت ویندوز ۷ را معرفی کرد که تا کنون یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *