trump

ترامپ باز هم دست به دامان فتو شاپ شد!

حساب های کاربری ترامپ در شبکه ها اجتماعی پر شده از نژادپرستی زننده، بیگانه هراسی ابلهانه و آمارهای غلط. حالا میتوانیم به آنها یک شاخه ی دیگر اضافه کنیم : عکس های جعلی

در ماه های اخیر حسابهای کاربری فیسبوک و اینستاگرام ترامپ تصاویری از وی به انتشار گذاشته اند که در آنها سعی شده ترامپ ظریف تر نشان داده شود. اگر این عمل یکبار اتفاق می افتاد، شما میتوانستید آن را امری تصادفی قلمداد کنید. اما بنا به اکتشافات خیلی از رسانه ها از اکتبر ۲۰۱۸ تا الان حداقل سه تصویر روتوش شده از ترامپ در صفحات اجتماعی اش منتشر شده است.

تصویر زیر در ۱۷ ژانویه امسال در صفحه ی رسمی فیسبوک و همچنین در حساب کاربری اینستاگرام اش طی آخر هفته به انتشار در آمده است تا او را خوش تیپ تر جلوه دهد.

ترامپ

این عکس در نگاه اول طبیعی به نظر می رسد، ولی در مقایسه با نسخه ی اصلی آن که در صفحه ی فلیکر کاخ سفید موجود است، میتوانید تفاوت را ببینید.

تصویر اصلی در ۱۴ ژانویه توسط عکاس کاخ سفید گرفته شده ، بنابراین شما مطمئن هستید که توسط شخص دیگری دستکاری نشده تا او را توپر تر نشان دهد. حتی گفتن اینکه رسانه ها علیه رئیس جمهور  توطئه کرده اند هم احمقانه است اما بسیاری از طرفداران ترامپ به این موضوع باور دارند. ترامپمیتوانید تفاوت را در تصویر مشاهده کنید، شانه ی راست ترامپ جمع و جورتر شده و صورتش لاغر تر به نظر می رسد.. همینطور ظاهر موهایش  مرتب تر شده و انگشتان ترامپ هم کمی بلندتر است. ماجرای حساسیت ترامپ نسبت به انگشتانش هم به زمانی بر می گردد که خبرنگاری به نام گرایدون کارتر کوتاه و خپل بودن انگشتان این رئیس جمهور را سوژه کرده بود که باعث آزار او شد.

مطالب مرتبط  قوی‌ترین رایانه جیبی جهان را ببینید

عکس ترامپ احتمالا با نرم افزار فیس تون یا فتوشاپ اصلاح شده اما با کدام ابزار معلوم نیست. برد پارسکیل، مدیر ستاد انتخاباتی ۲۰۲۰ ترامپ، برای قدرت بخشیدن به وی در انتخابات ریاست جمهوری از طریق تبلیغات فیس بوکی وعده داده است اما هرگز درباره ی این که تغییرات دیجیتالی راهی است تا رئیس جمهور را بهتر نشان دهد صحبتی نکرده است.

فیستون به طور گسترده برنامه ی محبوبی برای افراد مشهور جهت با کیفیت کردن عکسهایشان است. این برنامه کاربردی میتواند پوست را صاف و اندام را باریکتر کند و یا حتی فرد را عضلانی تر جلوه دهد. فیستون همچنان در صدر جدول است.

با یک جستجوی ساده میتوان موارد مشابه دیگری از عکسهای دستکاری شده ی ترامپ به دست آورید.

مطلب پیشنهادی

ویندوز 7

ویندوز به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان می دهد

بیش از یک دهه پیش، مایکروسافت ویندوز ۷ را معرفی کرد که تا کنون یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *