بررسی لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو

به گزارش جیتوپیا در حال حاضر لپ تاپ honor magicbook pro  با اندازه ۱۶٫۱ اینچی پرچم دار لپ تاپ های Honor است.

این لپ تاپ مجهز به Intel Core i5-10210U با پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX350 است.

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

ما فقط جنبه های سخت افزاری Honor MagicBook Pro را بررسی خواهیم کرد اما جزئیات بیش از حد لازم را نخواهیم داشت.

Honor MagicBook Pro با یک شارژر ۶۵ واتی همراه با کابل فدرتمند ۵ آمپری USB-C به USB-C عرضه شده و با استاندارد های PD سازگار است.

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

مجیک بوک پرو که دارای پردازنده Intel است به رنگ نقره ای است این در حالی است که همین لپ تاپ با پردازنده AMD که در سپتامبر گذشته معرفی شده دارای رنگ خاکستری بود.

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

اندازه نمایشگر MagicBook Pro  یک صفحه ۱۶٫۱ اینچی با رزوبوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل با سطح مات است که یک نمایشگر بسیار خوب با کنتراست عالی ۱ به ۱۳۴۰ و حداکثر روشنایی ۳۳۰ نیت در مرکز است.

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

کیفیت صفحه کلید و تاچ پد (صفحه لمسی) خوب است. صفحه کلید پاسخگویی خوبی دارد در دو طرف صفحه کلید اسپیکرها قرار دارند.شاید ایراد کوچکی که در صفحه کلید وجود دارد کوچکی کلید های بالا و پایین برای لپ تاپی با این اندازه است.

صفحه لمسی بزرگ و استفاده از آن آسان است. از حرکات چند لمسی پشتیبانی می کند و برنامه ای دارد که می توانید حرکات مختلف سه و چهار انگشت را فعال کنید. جنس سطح صفحه لمسی از پلاستیک است که برای این لپ تاپ مناسب است.

 

honor magicbook pro -gtopia

آنر مجیک بوک پرو به لحاظ درگاه های ورودی و خروجی تجهیزات خوبی دارد. یک درگاه USB-C (که برای شارژ استفاده می شود) ، درگاه HDMI و USB-A نسخه ۳٫۲ در سمت چپ و دو درگاه USB-A و یک جک ۳٫۵ میلی متری در سمت راست وجود دارد. بهتر بود که هر دو طرف لپ تاپ خروجی شارژر داشته باشد اما به هر حال آنر سمت خوبی را برای خروجی شارژر انتخاب کرده است.

مطالب مرتبط  نقشه اتصالات عصبی مغز و نخاع تدوین شد

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

در سمت راست و بالای لپ تاپ یک اسکنر اثر انگشت در دکمه روشن / خاموش تعبیه شده است. این قسمت از حافظه پنهان استفاده می کند بدان معنا که هنگام فشار دادن کلید روشن/خاموش این لپ تاپ اثر انگشت شما را به خاطر می آورد و سپس مستقیماً وارد سیستم می شوید.

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

جایگاه وب کمی ناراحت کننده است و در یک دکمه مخصوص بین دکمه های F6 و F7 قرار گرفته است هنگامی که نیازی به وب کم ندارید جمع می شود.مشکل این وب کم آن است که لنز آن به دلیل قرار گرفتن در کیبورد با هر نوع تایپ کردن به راحتی مسدود می شود و همچنین دارای رزولوشن ۷۲۰  پیکسل است و از کیفیت خوبی برخودار نیست. رنگ ضعیف، وضوح کم و دامنه دینامیکی بسیار محدود از دیگر ایرادات این وب کم است. به طور کلی وب کم آنر مجیک بوک پرو بسیار معمولی است.

آنر مجیک بوک پرو - جیتوپیا

برای باز کردن و ورود به داخل لپ تاپ Honor MagicBook Pro به یک پیچ گوشتی تروکس و یک ابزار پلاستیکی برای جدا کردن پنل  نیاز دارید. ۱۰ پیچ وجود دارد که باید آنها را باز کنید.

ما بعد از باز کردن قاب پشتی با مادربورد ، باتری ، سیستم خنک کننده و تنها دو عنصر قابل تعویض یعنی کارت Wi-Fi و هارد روبرو می شویم.

حافظه RAM به صورت لحیم شده است اما از آنجا که  رم خود لپ تاپ ۱۶ گیگابایتی است بنابراین مسئله خاصی نیست.

آنر مجیک بوک پرو -جیتوپیا

Honor MagicBook Pro مجهز به پردازنده اینتل Core i5-10210U نسل دهم با ۴ هسته فیزیکی و ۸ رشته است. Intel Core i5-10210U یک تراشه ۱۵ وات با حافظه پنهان (کش) ۶ مگابایت و حداکثر سرعت کلاک ۴٫۲۰ گیگاهرتز است.

مطالب مرتبط  رونمایی سامسونگ از نمایشگر تاشوی خود + تصاویر

این پردازنده دارای گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce MX350 است.

MX350 یک کارت گرافیک است که بر اساس معماری Pascal و کارت GeForce GTX-1050 ساخته شده است. برخلاف ۱۰۵۰ که ۴ گیگابایت VRAM دارد ، MX350 دارای ۲ گیگابایت رم است و به جای اتصال ۱۲۸ بیتی ، از طریق اتصال ۶۴ بیتی عمل می کند.

آنر مجیک بوک پرو - جیتوپیا

سیستم خنک کننده اینتل در Honor MagicBook Pro بسیار عالی است. این لپ تاپ یک طراحی فن دوتایی با لوله های حرارتی دوگانه دارد تا گرما را از چیپست دور کند.

در تست استرس CPU و GPU ما گرمترین دما ۴۴ درجه سانتیگراد و گرمترین نقطه در مرکز صفحه کلید اما گرما به سختی قابل مشاهده بود.

آنر مجیک بوک پرو - جیتوپیا

Honor MagicBook Pro با پردازنده اینتل یک پیشنهاد خوب است و عملکرد خوبی دارد. در حال حاضر این لپ تاپ با ۱۶ گیگابایت رم و یک هارد SSD سریع ۵۱۲ گیگابایتی و  یک صفحه نمایش بزرگ است لپ تاپ بسیار خوبی برای خرید است. قیمت این لپ تاپ ۱۰۰۰ یورو عنوان شده است.

آنر مجیک بوک پرو - جیتوپیا

مطلب پیشنهادی

ویندوز 7

ویندوز به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان می دهد

بیش از یک دهه پیش، مایکروسافت ویندوز ۷ را معرفی کرد که تا کنون یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *