اج 30 موتورولا

موتورولا اج ۳۰ با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی معرفی گردید

به گزارش جیتوپیا و به نقل از gsmarena گوشی هوشمند موتورولا با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی اولد با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز به طور رسمی معرفی گردید. قیمت این گوشی هوشمند از ۴۵۰ یورو است که در مقایسه با گوشی های هوشمند پرچم دار بازار به نظر قیمتش بسیار مناسب است.

موتورولا اج ۳۰ به زودی در بازارهای اروپا، آسیا، استرالیا، هند، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه می شود.

موتورولا اج 30 - جیتوپیا

این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدارگون ۷۷۸ جی پلاس که نسخه اورکلاک شده‌ی ۷۷۸ جی است با پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۲۴ ال بهره میبرد. بر روی این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

گوشی اج 30 موتورولا

سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۱۲ خواهد بود و به محیط دسکتاپ موتورولا نیز مجهز شده است.

به سراغ دوربین ها برویم، اج ۳۰ دارای یک ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که از فوکوس خودکار All-Pixel و OIS بهره می برد. در کنار آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض (۱۱۸ درجه) قرار دارد که به عنوان دوربین ماکرو نیز عمل می کند. هر دو دوربین اصلی و فوق عریض می توانند ویدیوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و ۱۰۸۰ پیکسل با حداکثر سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را ضبط کنند.

موترولا اج 30

 

با این حال هیچ لنز تله فوتو مانند Edge 20 وجود ندارد. در عوض دوربین نهایی در قاب پشتی یک حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی را نیز داراست. در ادامه در قاب جلو یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (با قابلیت تنظیم پیکسل در دسترس) وجود دارد.

مطالب مرتبط  گوشی هوشمند نوبیا آلفا به مچ دست بسته می‌شود+عکس

 

موترولا اج 30

Edge 30 کوچکتر از Pro است، بنابراین باتری آن نیز به بزرگی آن نیست – طبق محاسبات موتورولا ظرفیت ۴۰۲۰ میلی آمپر ساعتی آن همچنان باید یک روز و نیم دوام بیاورد و یک شارژر ۳۳ واتی TurboPower نیز در جعبه این گوشی هوشمند موجود است.

این تلفن دارای مودم ۵G (زیر ۶ گیگاهرتز) است. این شرکت این گوشی هشومند را با ضخامت۶٫۷۹ میلی‌متر به‌ عنوان باریک‌ترین تلفن ۵G تبلیغ می‌کند. مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب با استاندارد IP52 وجود دارد.

به هر حال، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵٫۲ و NFC نیز روی آن وجود دارد. توجه داشته باشید که کابل USB-C فقط برای سرعت ۲٫۰ سیم کشی شده است، بنابراین ویژگی Ready For باید به صورت بی سیم استفاده شود (Miracast برای تلویزیون ها، Wi-Fi برای رایانه های شخصی). همچنین جک ۳٫۵ میلی متری هدفون وجود ندارد.

مطلب پیشنهادی

تینک فون موتورولا

موتورولا پیش از نمایشگاه CES 2023 “تینک فون” را معرفی کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، موتورولا از گوشی هوشمند ThinkPhone رونمایی کرد. موتورولا که برندی متعلق به لنوو …

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *