شیائومی ۱۱ تی

شیائومی ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو با دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شد

شیائومی سرانجام امروز از سری شیائومی ۱۱تی رونمایی کرد. این مجموعه شامل دو مدل شیائومی ۱۱ تی و ۱۱ تی پرو است. این دو گوشی تقریباً یکسان هستند و تفاوت های کمی بین آنها وجود دارد و نسخه مقرون به صرفه تری از گوشی های ام آی ۱۱ و ام آی ۱۱ پرو  هستند.

 

گوشی تی ۱۱ پرو دارای نمایشگر۶،۶۷ اینچی ۱۰۸۰ آمولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی است و حسگر اثرانگشت آن روی دکمه پاور قرار گرفته است.

این گوشی دارای ۳ دوربین در پشت است: دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱،۵۲ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و دوربین ۵ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابراست.

 

در بخش سخت افزار هم این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ با  ۱۲ گیگ رم و تا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی است.

شیائومی11 تیشیائومی 11 تی

باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی  ظرفیت دارد و با توان ۱۲۰ وات میشود این گوشی را در عرض ۱۷ دقیقه به طور کامل شارژ کرد. شیائومی همچنین شارژر ۱۲۰ واتی را در جعبه این گوشی قرار داده است.

 

مدل تی ۱۱ دقیقا مشخصات مشابهی نسبت به پرو دارد با این تفاوت که پردازنده آن با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ جایگزین شده و به جای شارژر ۱۲۰ واتی دارای شارژر ۶۷ واتی است.

این گوشی ها همچنین اولین گوشی های شیائومی هستند که دارای برند ام آی نیستند، علاوه بر این اولین گوشی های شیائومی هم هستند که ۳ آپدیت اندروید و ۴ سال آپدیت های امنیتی دریافت خواهند کرد.

 

همانطور که میدانید چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ دارای پردازنده ۸ هسته ای با ساختار ۱+۳+۴ است که شامل یک هسته با معماری قدرتمند ایکس ۱،  سه هسته با معماری عملکرد بالای آ ۷۸ و چهار هسته با معماری کم مصرف آ ۵۵  است. اما در کمال تعجب در گوشی ۱۱ تی  پرو شیائومی از هسته قدرتمند ایکس ۱ استفاده نمیکند که باعث میشود عملکرد این پردازنده در حد پردازنده سال قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ باشد.

مطالب مرتبط  مشخصات فنی و قیمت سامسونگ گلکسی ای ۲۰ ئی | Samsung Galaxy A20e

 

شیائومی گوشی تی ۱۱ را  با قیمت پایه ۵۰۰ یورو و تی ۱۱ پرو را با قیمت پایه ۶۵۰ یورو عرضه میکند.

 

 

 

مطلب پیشنهادی

تینک فون موتورولا

موتورولا پیش از نمایشگاه CES 2023 “تینک فون” را معرفی کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، موتورولا از گوشی هوشمند ThinkPhone رونمایی کرد. موتورولا که برندی متعلق به لنوو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *