شیائومی سی آی وی آی مجهز به اسنپدراگون ۷۷۸ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است

جیتوپیا- دنیای فناوری، شیائومی تاریخ معرفی تلفن هوشمند شیائومی سی آی وی آی را در ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) اعلام کرده است. این شرکت طی چند روز گذشته به طور رسمی ویژگی های این گوشی را مورد تایید قرار داده است. آخرین تیزرها چیپست و ظرفیت باتری را نشان می دهد.

طبق تایید رسمی شیائومی در ویبو، شیائومی سی آی وی آی آینده از اسنپدراگون کوالکام ۷۷۸ پشتیبانی می کند. همین تراشه در داخل شیائومی ۱۱ لایت ۵ جی و تعدادی دیگر از گوشی های میان رده دیگر مارک های دیگر وجود دارد.

اگرچه می دانیم که اسنپدراگون ۷۷۸ جی نسبت به اسنپدراگون ۷۸۰ جی که در  ام آی لایت ۵ جی وجود دارد پایین تر است، اما شیائومی مدعی است که شیائومی سی آی وی آی تجربه ای خوبی را برای ۳۶ ماه به کاربران خود ارائه می دهد.

 

شیائومی سی آی وی آیشیائومی سی آی وی آی

 

هچنین این شرکت وجود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را تأیید می کند. ضخامت این گوشی تنها ۶٫۹۸ میلی متر است و وزن آن حدود ۱۶۶ گرم است. سری ام آی لایت با اندازه های تقریبا مشابه دارای باتری کمی کوچکتر ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی است.

طبق تیزرهای قبلی، شیائومی سی آی وی آی دارای طراحی مشابه گوشی های هوشمند ویوو و اوپو خواهد بود.

این گوشی دارای دوربین مثلثی، پشت شیشه ای “ای جی”، صفحه نمایش خمیده و یک قاب فلزی خواهد بود. گفته می شود که این گوشی حالت زیبایی “سطح پیکسل” را در برنامه دوربین ارائه می دهد.

آخرین و مهمترین نکته این است که مشخصات هنوز به صورت رسمی تایید نشده و تا روز رونمایی باید منتظر اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی باشیم.

مطالب مرتبط  رقیب عجیب آیفون ایکس؛ نوکیا ایکس +عکس

مطلب پیشنهادی

تینک فون موتورولا

موتورولا پیش از نمایشگاه CES 2023 “تینک فون” را معرفی کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، موتورولا از گوشی هوشمند ThinkPhone رونمایی کرد. موتورولا که برندی متعلق به لنوو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *