موتو تب ۸

شایعاتی منتشر شده در مورد موتو تب ۸ که به زودی در هند عرضه می شود

جیتویپا- دنیای فناوری، شایعه ای اخیر مدعی شده بود که موتورولا قصد دارد یک تبلت جدید در هند عرضه کند. به نظر می رسد تاریخ عرضه تبلت موتورولا در حال نزدیک شدن است زیرا تیزر آن تأیید می کند که در فروش آتی فلیپ کارت  اعلام خواهد شد. این تیزر تأیید می کند که تبلت آینده موتورولا موتو تب ۸ نامیده می شود. همچنین نشان می دهد که ممکن است نسخه ای از یک تبلت موجود لنوو باشد.

تصویر موتو تب ۸ در فلیپ کارت هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ندارد. فقط اشاره می کند که دستگاه مناسبی برای سرگرمی و آموزش خواهد بود. ظاهر این تبلت نشان می دهد که می تواند نسخه ای از  لنوو تب ۸ ام باشد.

موتو تب ۸ در اکتبر (۱۸ مهر ماه) با سیستم عامل اندروید آغاز به کار می کند. با راه اندازی تب ۸، موتورولا در حال بازگشت به بازار تبلت های هند است. احتمالاً قیمت آن در هند زیر  ۲۷۱ دلار آمریکا خواهد بود. آخرین باری که یک تبلت در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد  موتو تب بود، که هیچ کمکی به محبوبیت این برند در بازار تبلت نکرد.

مشخصات (مورد انتظار) موتو تب ۸
انتظار می رود  موتو تب ۸ تمام مشخصات خود را از لنوو تب ام ۸ وام بگیرد. این محصول دارای پنل ۸ اینچی  آی پی اس (ال سی دی)  است که وضوح تصویر فول اچ دی  پلاس  ۱۲۰۰ در  ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می دهد. دوربین جلو ۵ مگاپیکسل و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل دارد.

مطالب مرتبط  رونمایی از شیائومی می میکس ۳ با ۱۰ گیگ رم + تصاویر

Tab ام ۸ مجهز به چپست هیلو پی ۲۲ تی در دو نوع ۲ گیگابایت رم + ۱۶ گیگابایت حافظه و ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می شود. برای ذخیره سازی بیشتر، دارای اسلات کارت میکرو اس دی  است. مجهز به باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

 

مطلب پیشنهادی

تینک فون موتورولا

موتورولا پیش از نمایشگاه CES 2023 “تینک فون” را معرفی کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، موتورولا از گوشی هوشمند ThinkPhone رونمایی کرد. موتورولا که برندی متعلق به لنوو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *