اوپو اف ۱۹ اس

تاریخ عرضه اوپو اف ۱۹ اس در مهر و احتمالاتی در مورد معرفی همزمان اوپو رنو ۶ پرو ۵جی

جیتوپیا- دنیای فناوری، اوپو اف ۱۹ اس که نزدیک به یک ماه است موردش می شنویم در ۲۷ سپتامبر در هند عرضه خواهد شد. این خبر را  غول تجارت الکترونیکی هندی فلیپ کارت افشا کرد، که یک صفحه تبلیغاتی برای این تلفن هوشمند در وب سایت خود ایجاد کرد.

این صفحه همچنین شامل چند تصویر از اوپو اف ۱۹ اس است که نشان می دهد طراحی گوشی یادآور اوپو اف ۱۹ است. اوپو اف ۱۹ اس در رنگهای  طلایی و مشکی درخشان عرضه می شود. نوع اول دارای اولین فناوری ماسه براق ای جی می باشد، نوع دوم در تاریکی می درخشد.

 

 اوپو

 

پنل پشتی اوپو اف ۱۹ اس دارای سیستم دوربین سه گانه است که گفته می شود شامل ۴۸ مگاپیکسل اصلی، ۲ مگاپیکسل ماکرو و ۲ مگاپیکسل حسگر عمق است.
این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش است که گفته می شود اندازه آن ۶٫۴۳ اینچ با وضوح فول اچ دی پلاس است.

اخبار لو رفته پیشین نشان می دهد که دارای  پنل آمولد است و برای دوربین سلفی داخل از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

همچنین گفته می شود که اوپو اف ۱۹ اس دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با ۳۳ وات شارژ است. وب سایت فلیپ کارت اطلاعاتی در مورد پردازنده ای که اوپو اف ۱۹ اس را تغذیه می کند، نشان نمی دهد. با این حال، گیگبنچ تایید کرده است که این تلفن هوشمند دارای اسنپدراگون ۶۶۲ و ۶ گیگابایت رم است.

فلیپ کارت علاوه بر افشای تاریخ راه اندازی، طراحی و مشخصات کلیدی اف ۱۹ اس، از برنامه های اوپو برای عرضه اوپو رنو۶ پرو ۵جی دیوالی ادیشن و نوع رنگ آبی هدفون های انکو بادز در هند، که در حال حاضر فقط در رنگ سفید موجود است نیز خبر داد.

مطالب مرتبط  چرا اچ‌تی‌سی از شارژ بی‌سیم در گوشی یو ۱۲ پلاس استفاده نکرده است؟

 اوپو اف ۱۹

 

 

اوپو رنو۶ پرو ۵جی دیوالی ادیشن رنگ جدیدی خواهد داشت، اما مانند اف ۱۷ پرو دیوالی ادیشن که سال گذشته عرضه شد، انتظار می رود که از نظر مشخصات مشابه مدلهای معمولی باشد.

 

اوپو اف 17

فلیپ کارت نسخه اوپو رنو۶ پرو ۵جی دیوالی ادیشن و انکو بادز آبی را به عنوان “به زودی” در لیست خود آورده است، بدون اینکه تاریخ عرضه آنها را  اعلام کند.

مطلب پیشنهادی

تینک فون موتورولا

موتورولا پیش از نمایشگاه CES 2023 “تینک فون” را معرفی کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، موتورولا از گوشی هوشمند ThinkPhone رونمایی کرد. موتورولا که برندی متعلق به لنوو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *