گلکسی آ

برخی از مدل های سری گلکسی آ و ام سامسونگ دچار اشکال در ری استارت خودکار شدند

جیتوپیا- دنیای فناوری، سری گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی آ و گلکسی ام  موفقیت بزرگی را برای این شرکت به همراه داشته اند و میلیون ها دستگاه را در سطح جهانی به فروش رسانده اند. با این حال، یک گزارش جدید نشان داده است که برخی از این مدل ها دچار اشکالاتی شده اند.

ظاهراً تعدادی از کاربران گوشی های سری گلکسی آ و گلکسی ام ادعا کرده اند که این تلفن های هوشمند از مشکل خاصی رنج می برند که باعث می شود گوشی های آنها هنگ کرده  و به طور خودکار ری استارت شوند.

به گفته سام موبایل، کاربران گوشی های گلکسی، گلکسی آ ۵۰، گلکسی ام۳۱، گلکسی ام ۳۱اس، گلکسی ام ۳۰اس، گلکسی آ ۵۱، گلکسی آ ۵۰ اس، در هند اخیراً از این مشکل رنج می برند.

گلکسی آ

طبق نظر کاربران گلکسی آ و گلکسی ام، گوشی های آنها اغلب هنگ کرده و متوقف می شوند. علاوه بر این، گوشی نیز با ری استارت خودکار مداوم دچار مشکل می شوند.

این مسائل مزاحمت بزرگی برای کاربران ایجاد کرده که ادعا می کنند گوشی های آنها  در یک لوپ گیر می کند و در هنگام استارت از لوگوی غول فناوری کره جنوبی عبور نمی کنند و در همان صفحه می ماند و دیگر کار نمی کند.

گفته می شود به برخی از کاربرانی که به مراکز خدمات سامسونگ مراجعه کرده اند گفته شده است که ممکن است نیاز به تعویض مادربردهای تلفن های هوشمند خود داشته باشند.

مطالب مرتبط  مشخصات فنی و قیمت سامسونگ گلکسی ام 30 | Samsung galaxy M30

مطلب پیشنهادی

گلکسی واچ کلاسیک

مشخصات و قیمت ساعت سامسونگ گلکسی ۴ کلاسیک نسخه تام براون

جیتوپیا- دنیای فناوری، ماه گذشته، سامسونگ نسخه های تام براون گلکسی زد فولد ۳ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *