ویندوز 11 -جیتوپیا

تصاویری از ویندوز ۱۱ منتشر شد

به گزارش جیتوپیا-دنیای فناورری، مایکروسافت اوایل تیرماه یک رویداد خواهد داشت و به احتمال زیاد در آن ویندوز ۱۱ را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر با تصاویر منتشر شده از صفحه‌ی این ویندوز نگاه بسیار خوبی به اینکه تغییرات عمده در UI چگونه است خواهیم داشت.

 

ویندوز 11 -جیتوپیا

اولین چیزی که باید توجه کنید منوی Start است که شبیه سیستم عامل مک در اپل است. همچنین تنظیماتی وجود دارد که اگر شما این تغییرات جدید را دوست ندارید ،منوی استارت را به سمت چپ حرکت می دهد جایی که همیشه بوده اند.

منوی استارت سریع ظاهر می شود و ما این راه حل را در ویندوز ۱۰ ایکس مشاهده کرده ایم. در واقع بسیاری از موارد طراحی در ویندوز ۱۰X که منتشر نشدند به ویندوز ۱۱ انتقال یافتند. مواردی که به اصطلاح Live Tiles نامیده می شدند با آیکون های شفاف ساده تر جایگزین شده اند.

علاوه بر این آیکون ها منوی استارت به طور کلی ساده شده است و برنامه های پین شده ،پرونده های اخیر و دسترسی سریع به دکمه های راه اندازی مجدد و خاموش را نگهداری می کند. عکسهای صفحه نمایش همچنین منوهای زمینه ای تازه طراحی شده با گوشه های گرد را نشان می دهد. حتی منوی استارت گوشه های گردی پیدا کرده است.

همانطور که در کلیپ کوتاه زیر می ببینید ، یک ویژگی جدید نیز وجود دارد.

علی رغم فاش شدن موارد قابل ملاحظه ای از ویندوز ۱۱ ما کاملاً مطمئن هستیم که چیزهایی بیش از این وجود دارد ، بنابراین باید منتظر رویداد مایکروسافت باشیم تا اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مطالب مرتبط  مایکروسافت وعده سه سال به روز رسانی برای سرفیس دئو ۲ را می دهد

 

مطلب پیشنهادی

مایکروسافت سرفیس

مایکروسافت قطعات یدکی بیشتری را برای تعمیر دستگاه های سرفیس در دسترس قرار می دهد

جیتوپیا- دنیای فناوری، مایکروسافت در حال افزایش پشتیبانی از تعمیر رایانه های شخصی خود است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *