اپل ios 14.6 - جیتوپیا

اپل آی او اس ۱۴٫۶ را با پشتیبانی از اپل کارت عرضه می کند

به گزارش جیتوپییا اپل به روزرسانی آی او اس ۱۴٫۶ را برای همه مدل های آیفون از جمله آیفون ۶s و جدیدتر منتشر کرد. این به روزرسانی اگرچه مهم نیست اما شامل دو ویژگی جدید است که اپل در جریان رویداد اسفند ماه خود اعلام کرده بود.

یکی از این ویژگی ها پشتیبانی از “اپل کارت فمیلی” است. این ویژگی خانواده ها را قادر می سازد تا یک گروه “فمیلی شیرینگ” ایجاد کنند که این امکان را می دهد دو نفر یک اپل کارت را به اشتراک بگذارند تا بوسیله آن خریدها را پیگیری کنند ، هزینه ها را مدیریت کنند و اعتبار ایجاد کنند. والدین همچنین می توانند اپل کارت خود را با محدودیت و کنترل های اختیاری با فرزندان خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است.

اپل آی او اس 14.6 - جیتوپیا

در آی او اس ۱۴٫۶ پشتیبانی از به اشتراک گذاری پادکست های اپل نیز اضافه شده است.

همچنین در آپدیت جدید آی او اس ۱۴٫۶ برخی تغییرات را به “ایرتگ” و “فایند مای” اضافه می کند از جمله گزینه “لاست مد” برای افزودن آدرس ایمیل به جای شماره تلفن در برنامه های “ایر تگ” و “فایند مای”.

در این بروزرسانی جدید کاربران ویس کنترل می توانند برای اولین بار پس از یک راه اندازی مجدد قفل آیفون خود را فقط با استفاده از صدای خود باز کنند.

جدا از آی او اس ۱۴٫۶ ، اپل بروزرسانی iPadOS 14.6 ، macOS 11.4 ، watchOS 7.5 ، tvOS 14.6 و HomePod OS 14.6 را نیز منتشر کرد.

مطالب مرتبط  رونمایی ال‌جی از اولد ۷۷ اینچی انعطاف‌پذیر

 

مطلب پیشنهادی

قطار سریع جهان

چین قطار ابرخازنی پرسرعت تولید می کند

جیتوپیا-دنیای فناوري، بزرگترین تولید کننده قطار جهان قطاری با آلایندگی صفر راه اندازی کرده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *