آی او اس 14 | iOS 14

آی او اس ۱۴: اپل صفحه اصلی جدیدی برای آیفون ارائه کرده است.

در  دوشنبه و طی کنفرانس سالانه و جهانی توسعه دهندگان اپل که به صورت آنلاین برگزار شد این شرکت iOS 14 را روانه بازار کرد.

به گزارش جیتووپبا و به نقل از سی نت، سیستم عامل جدید آیفون به دنبال iOS 13 سال گذشته آمده است که در سال گذشته در ابتدای معرفی تغییرات بزرگی همراه با به روزرسانی های نرم افزاری داشت. پیش نمایش iOS 14 شامل طراحی مجدد اصلی صفحه اصلی آیفون ، ویدیو های تصویر در تصویر ، ابزارک های بهتر ، روشی جدید برای سازماندهی خودکار برنامه های شما با عنوان App Library و یک رابط جدید Siri است. این ویژگی ها همراه با یک برنامه ترجمه جدید ، امکان باز کردن قفل اتومبیل خود با آیفون و یک ویژگی به نام Back Tap معرفی شده است که به شما امکان می دهد که به پشت آیفون خود ضربه بزنید تا اسکرین شات بگیرید یا در موارد دیگر از آن استفاده کنید.

ویژگی های اصلی جدید iOS 14 تا حد زیادی روی صفحه اصلی ، نمایش نمای امروز و اعلان ها متمرکز است. قبل از iOS 14 ، برنامه ها و ابزارک هایی وجود داشتند که براساس برنامه های نصب شده شما بود و در صفحه Today View موجود بودند. اکنون یک فرم سوم به نام Clips App اضافه شده است و برای زمانی است که به برنامه ای که ندارید و آن را نیاز دارید.

مطالب مرتبط  آمازون بسته های مشتریان را با اتوبوس شهری ارسال می کند

مطلب پیشنهادی

قطار سریع جهان

چین قطار ابرخازنی پرسرعت تولید می کند

جیتوپیا-دنیای فناوري، بزرگترین تولید کننده قطار جهان قطاری با آلایندگی صفر راه اندازی کرده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *