ردمی 10 پرایم

ردمی ۱۰ پرایم شیائومی با هیلو جی ۸۸ و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

جیتوچیا– دنیای فناوری، جدیدترین گوشی شیائومی در رده برند ردمی، شیائومی ردمی ۱۰ پرایم است که اوایل دیروز در هند رونمایی شد. این گوشی دارای مشخصات مشابه همه جانبه ردمی ۱۰ است و تنها تفاوت آن باتری بزرگتر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

ردمی ۱۰ پرایم دارای یک صفحه نمایشگر ۶٫۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن برابر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل فول اچ دی است. شیائومی برای محافظت از صفحه‌نمایش در برابر خط و خراش از محافظ گوریلا گلس ۳ استفاده کرده است که می‌تواند تا حدودی از آن در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند.

پنل پشتی ردمی ۱۰ پرایم میزبان ماژول دوربین چهارگانه است که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و در کنار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی یکی برای ثبت تصاویر ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق تصویر وجود دارد.

آنچه ردمی ۱۰ پرایم را برای رسانه‌ها و طرفداران جذاب ساخته، برخورداری آن از هلیو جی ۸۸، با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه است؛ تراشه‌ای که اخیرا معرفی شده و ردمی ۱۰ پرایم اولین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که همراه با این محصول جدید مدیاتک روانه‌ی بازار خواهد شد.

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی  به  ردمی ۱۰ پرایم کمک کند تا مدت زمان  طولانی تر از همتای جهانی خود، قابل استفاده باشد.  برای شارژ باتری، کاربر می‌تواند از فناوری شارژ ۱۸ وات با استفاده از درگاه یو اس بی استفاده کند. البته ردمی ۱۰ پرایم قابلیت شارژ معکوس ۹ وات نیز دارد تا کاربر امکان شارژ دستگاه‌های دیگر برای مثال ساعت هوشمند را از طریق گوشی هوشمند جدید شیائومی داشته باشد. شیائومی برای ردمی ۱۰ پرایم، اندروید ۱۱ را در نظر گرفته است که ام آی یو آی ۱۲٫۵ را یدک می‌کشد. گفته شده است محصول جدید شیائومی ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) روانه‌ی بازار هند و احتمالا نقاط دیگر دنیا می‌شود.

مطالب مرتبط  5 چیزی که هرگز نباید در مایکروویو قرار دهید

 

 

مطلب پیشنهادی

قطار سریع جهان

چین قطار ابرخازنی پرسرعت تولید می کند

جیتوپیا-دنیای فناوري، بزرگترین تولید کننده قطار جهان قطاری با آلایندگی صفر راه اندازی کرده است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *