آنر

آنر با غلبه بر شیائومی و اپل، سومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند در چین شد

جیتوپیا– دنیای فناوری، آنر به سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در چین تبدیل شده است. این برند با پشت سر گذاشتن غول های صنعتی مانند اپل و شیائومی به سه موقعیت برتر در بازار چین دست یافته است.

به گزارش دیلی چین، یک گزارش سی آی ان ان او نشان داد که سازندگان گوشی های هوشمند چینی اوپو و ویو مقام اول و دوم را در بازار گوشی های هوشمند در چین به خود اختصاص دادند و میزان فروش آنها به ترتیب به ۵٫۶ میلیون و ۵٫۳ میلیون دستگاه رسید. در همین حال، شیائومی با ۳٫۹ میلیون دستگاه چهارم شد و اپل با ۳ میلیون دستگاه در رتبه پنجم قرار گرفت. از سوی دیگر، آنر با وجود مشکلات عرضه اولیه در ابتدا پس از فروش توسط شرکت مادر سابق خود، هوآوی، در رتبه سوم بازار تلفن های هوشمند کشور خود قرار گرفت.

پس از استقلال کامل، این شرکت تنها ۳ درصد از سهم بازار چین را  داشت. اما از آن زمان به بعد، این برند توانسته است زنجیره تأمین خود را ایمن و تثبیت کند و باعث رشد آن شود. آنر به تازگی سری مجیک ۳ را معرفی کرده است که نشان دهنده ورود این شرکت به بخش برتر بازار گوشی است. علاوه بر این، گزارش و  تحقیقات سی آی ان ان او، همچنین نشان داد که بازار ماه گذشته رشد مداوم را تجربه کرد و فروش  سالانه ۲۸٫۶ درصد افزایش یافت و به ۲۶٫۶۸ میلیون واحد رسید.

قابل ذکر است که تلفن های هوشمند مجهز به ۵جی نیروی محرکه این افزایش چشمگیر فروش ها بودند. دستگاه های ۵جی به تنهایی ۲۲٫۸۳ میلیون واحد یا حدود ۷۹٫۶ درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده اند. در طی این مدت، مدیا تک شاهد رشد چشمگیر ۱۱۸٫۳ درصدی در سال بوده و بیش از ۱۰٫۲ میلیون تراشه در جولای ۲۰۲۱ به بازار عرضه کرده است. کوالکام همچنان در رتبه اول قرار دارد، در حالی که هوآوی هایسیلیکون شاهد کاهش ۷۰ درصدی فروش آن بود.

مطالب مرتبط  تصویر لورفته از موتورولا پی ۳۰

مطلب پیشنهادی

تینک فون موتورولا

موتورولا پیش از نمایشگاه CES 2023 “تینک فون” را معرفی کرد

جیتوپیا-دنیای فناوری، موتورولا از گوشی هوشمند ThinkPhone رونمایی کرد. موتورولا که برندی متعلق به لنوو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *