پد 5 شیائومی - جیتوپیا

تبلت شیائومی سری پد ۵ با تراشه قدرتمند اسنپدراگون معرفی شد

جیتوپیا-دنیای فناوری، پس از معرفی گوشی هوشمند میکس ۴، شیائومی رسما از سری تبلت های پد ۵ رونمایی کرد.

این مجموعه شامل تبلت پد ۵ مجهز به وای فای و تبلت پد ۵ پرو است که دارای وایفای و همچنین نسخه دارای مودم ۵جی است. مدل پرو بر روی اسنپدراگون ۸۷۰ اجرا می شود، در حالی که پد ۵ به اسنپدراگون ۸۶۰ بسنده می کند و این به آن معناست که آنها جزو قوی ترین تبلت های اندرویدی هستند.

هر دو تبلت دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هستند. پنل های ۱۰ بیتی از دالبی ویژن و اچ دی آر ۱۰ پشتیبانی می کنند و روشنایی حداکثر ۵۰۰ نیت و همچنین فناوری TrueTone را برای انطباق رنگ ها و روشنایی با نور محیط ارائه می دهند.

تبلت شیائومی پد 5 پرو

Pad 5 دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است ، در حالی که مدل پرو دارای دارای دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و ۵ مگاپیکسلی فوق عریض است.

کل سری شیائومی Pad 5 درست مانند جدیدترین تبلت اپل یعنی آیپد پرو  ۱۱ و جدید ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب S7 از روکش مغناطیسی صفحه کلید و قلم پشتیبانی می کند.

تبلت شیائومی پد 5 پرو

وزن قلم تبلت شیائومی ۱۲٫۲ گرم است و دو دکمه در کنار آن وجود دارد و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز را ارائه می دهد. دارای باتری مخصوص خود است که با یکبار شارژ می تواند ۸ ساعت دوام بیاورد. صفحه کلید مغناطیسی تقریباً مانند سایر لوازم جانبی آن است و این شرکت آن را در سه رنگ متناسب با رنگ های Pad 5 ارائه می دهد.

مطالب مرتبط  تبلت ۸ اینچی آنر با نام ایکس ۷ معرفی شد

باتری Pad 5 Pro دارای ظرفیت ۸۶۰۰ میلی آمپر ساعت است و با شارژ سریع ۶۷ واتی عرضه می شود – سریعترین زمان شارژ برای یک تبلت. تبلت نیز بسیار سبک است – درست ۵۱۰ گرم – و نازک است – ۶٫۸۶ میلی متر.

تبلت پد 5 شیائومی - جیتوپیا

تبلت های شیائومی پد ۵ ، پد ۵ پرو با صفحه نمایش ۱۱ اینچی TrueTone با رابط کاربری MIUI ارائه می شوند. شیائومی پد ۵ پرو دارای چهار بلندگوی تنظیم شده توسط Dolby Atmos است.

 

تبلت پد 5 شیائومی - جیتوپیا

قیمت پایه ۶/۱۲۸ شیائومی پد ۵ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم ۳۱۰ دلار است ، با دو برابر شدن فضای ذخیره سازی ، قیمت آن به ۳۵۵ دلار می رسد. شیائومی پد ۵ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم نیز ۳۸۵ دلار است و پس از آن ۶/۲۵۶ گیگابایت با قیمت۴۳۰ دلار و نسخه برتر ۸/۲۵۶ گیگابایت با قابلیت ۵جی ۵۴۰ دلار است.

آنها در حال حاضر برای پیش سفارش در چین در دسترس هستند.

 

 

مطلب پیشنهادی

سامسونگ گلکسی تب اس 7 لایت - جیتوپیا

رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی تب اس ۷ منتشر شد

به گزارش جیتوپیا انتظار می رود سامسونگ به زودی تبلت گلکسی تب اس ۷ لایت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *