آیفون تاشو

شایعاتی در مورد عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳ که مورد توجه صنعتگران قرار گرفت

جیتوپیا- دنیای فناوری، اپل پیش بینی کرده است اولین گوشی هوشمند تاشوی خود را در سال ۲۰۲۳ معرفی می کند.  اختراعات متعدد نشان می دهد که غول کوپرتینویی از سال ۲۰۱۶ روی آنها کار کرده است.
طبق نظر کارشناسان صنعت، اپل روی دو نوع تاشو کار می کند، یک نوع از قسمت های بالا و پایین قابلیت تاشویی دارند و نوع دیگر از قسمت  راست و چپ تا می شوند که بیشتر مانند گوشی هوشمند سامسونگ زد فلیپ و زد فولد است.
گفته می شود که اپل و سامسونگ در حال توسعه پنل او ال ای دی  تاشو برای آیفون تاشوی آینده هستند. شایعات حاکی از آن است که این نمایشگر دارای صفحه نمایش ۷٫۵ اینچی تاشو بوده و برای کاهش ضخامت از آن حکاکی استفاده می کند. انتظار می رود که اولین آیفون تاشو اپل یک گوشی هوشمند با پوسته نرم باشد.

اپل تاشوطبق تحقیقات شرکت تحقیقات بازار دی اس سی سی، پیش بینی می شود سهم سامسونگ الکترونیک در بازار گوشی های تاشو در سال گذشته ۸۷ درصد باشد. بعید است حتی پس از اولین گوشی هوشمند تاشو اپل به زیر ۷۵ درصد برسد. به گفته یک منبع ، “اپل نمی تواند رهبری بازار گوشی های تاشو را  تا زمانی که بازار توسط سامسونگ الکترونیک و تولید کنندگان چینی مانند هواوی و شیائومی که چنین محصولاتی عرضه می کنند رهبری می شود، بر عهده بگیرد.

پیش از این مینگ چی کو پیشنهاد معرفی آیفون تاشو در سال ۲۰۲۳  را ارائه کرده بود، اما این پروژه هنوز به طور رسمی آغاز نشده است.

مطالب مرتبط  چرا اپل برای عرضه گوشی مجهز به ۵ جی عجله ندارد؟

انتظار می رود آیفون تاشو بیشتر شبیه یک دستگاه آیپد باشد و در صورت تا شدن ابعاد آن ۷٫۵ الی ۸ اینچ خواهد بود.

بر اساس مطالعه اخیر کانترپوینت ریسرچ، برآورد می شود که تعداد گوشی های هوشمند تاشو در سال ۲۰۲۳ به ۹۰ میلیون دستگاه و در سال ۲۰۲۵ به ۱۰۰ میلیون دستگاه برسد.
این نشان می دهد که  گوشی های هوشمند تاشو بیشترین توجه را در صنعت تلفن های هوشمند در سالهای آینده به خود جلب خواهند بود.

مطلب پیشنهادی

مدل های آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو برای اولین بار از دو سیم کارت ای سیم پشتیبانی می کنند

جیتوپیا- دنیای فناوری، اپل از آیفون های  سری ۱۳ رونمایی کرد که بزرگترین تغییر، اضافه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *